Skip to content
Facebook Instagram Phone Email
Hours Alle ugens dage: 7:00 - 21:00

Stecks Fliserens
  • FliserensExpand
    • Priser for fliserens
    • Naborabat
    • Garanti
    • Prøverens
    • Opmåling
    • Abonnement
    • Flisepest behandling
    • FlisebelægningerExpand
      • Betonfliser
      • Terrassefliser
      • Herregårdssten
      • Brosten
      • Natursten fliser
      • Granitfliser
      • Chaussesten
      • Sandstone fliser
      • Rådhusbelægning
      • Kopsten
      • Travertin fliser
  • TagmalingExpand
    • Priser
    • Naborabat
    • Farveudvalg
    • Garanti
    • TagtyperExpand
      • Maling af asbesttag
      • Maling af eternittage
      • Maling af betontagsten
      • Maling af ståltag
      • Maling af Decra tag
    • Tagrenovering
    • TagrensExpand
      • Rensning af asbesttag
      • Rensning af eternittag
      • Rensning af betontagsten
      • Rensning af ståltag
      • Rensning af Decra tag
  • AlgebehandlingExpand
    • Fliser
    • TagExpand
      • Priser
      • Garanti
    • Naborabat
  • TømrerExpand
    • Udskiftning af tag
    • Ny træterrasse
    • Udskiftning af vinduer og døre
    • Udskiftning og opsætning af loft
    • Opsætning af vægge
  • Andre ServicesExpand
    • Tagrenderens
    • Rensning af komposit terrasse
    • Rensning af træterrasse
    • Hedvandsrens
    • Hulmursisolering
    • Imprægnering af fliser
    • PROFESSIONEL FACADERENS
    • Haveservice
    • Træfældning
    • Graffiti rensning
  • VidenscenterExpand
    • TagtyperExpand
      • Asbesttag
      • Eternittag
      • Betontagsten
      • Ståltag
  • Kontakt & InfoExpand
    • Ofte stillede spørgsmål
    • Forberedelse
    • Afdelinger
    • Om osExpand
      • Vi Sponsorerer
      • Miljøvenlighed og sikkerhed
    • Tilfredshedsgaranti
    • 30 års garanti
    • Anvendte produkter
    • Opsigelse af serviceaftale
    • Videoer
✆ +45 21301725
Facebook Instagram Email Phone
Phone
Stecks Fliserens

Forberedelsespunkter

Home / Forberedelsespunkter

For at sikre, at vores serviceydelser udføres effektivt og til din fulde tilfredshed, har vi udarbejdet en række vigtige forberedelsespunkter. Disse trin hjælper med at optimere processen, øge sikkerheden for både vores team og dine ejendele, og garantere det bedste resultat af vores arbejde.

Vi beder dig venligst om at gennemgå disse punkter omhyggeligt og følge dem, før vores team ankommer til din ejendom. Dette sikrer, at alt forløber smidigt og uden unødvendige forsinkelser. Skulle du have spørgsmål eller brug for yderligere afklaring, er du altid velkommen til at kontakte os.

Ved indgåelse af en aftale med os anses vores handelsbetingelser for automatisk accepteret, medmindre du eksplicit gør indsigelse mod disse. For detaljeret gennemgang af vores handelsbetingelser henvises der til følgende link: Standardbetingelser

VÆLG DIN YDELSE

Vigtige punkter som der SKAL være styr på:

  1. Arbejdsområdet skal være klar på den aftalte ankomstdag. Stecks Fliserens forbeholder sig retten til at ankomme tidligere end det fastsatte tidspunkt i tilfælde af kundeaflysninger tidligere på ruten.
  2. Sørg for, at vi kan få adgang til åbent vand og strøm (stikkontakt med jordforbindelse), så vi kan tilslutte vores anlæg.
  3. Sørg for, at vi kan komme til de områder, der skal renses.
  4. Kør bilen ud af indkørslen før vores ankomst, og sørg for, at der er plads til vores bil og trailer foran huset.
  5. Ryk alle ting, helst mindst 5 meter væk, fra rensningsområdet, da processen kan svine.
  6. Fjern eventuelle blade, sten, sand eller jord, der ligger i vejen.
  7. Hvis der er afvandingsdræn ved flisearealet, skal disse rengøres for blade, skidt og snavs inden fliserensningen, og man skal ligeledes forvente, at skulle rengøre dem efter udført arbejde.
  8. Sørg for, at alle vinduer er lukkede.
  9. Hvis du har husdyr, bedes du samle eventuelle efterladenskaber op efter dem, hvis vores slange skal over græsplænen.
  10. Som udgangspunkt har vi en maksimal rækkevidde på 50 meter, fra hvor vores bil parkeres til selve arbejdsområdet, hvor arbejdet skal udføres. Hvis der er længere end 50 meter, skal vi vide det minimum 3 dage forinden.
  11. Hvis vi er nødsaget til at parkere ulovligt, for at kunne nå hen til arbejdsområdet med vores udstyr, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til parkeringsafgiften.
  12. Minimum 2 dage inden, at vi kommer for at imprægnere fliserne, skal vi have modtaget eventuelle reklamationer efter rensningen og algebehandlingen, så vi kan nå at udbedre dette, inden vi skal foretage imprægneringen. Indsigelsen skal ske skriftligt og med vedhæftet billededokumentation.

Andre eventuelle tilføjeleser til forberedelsespunkterne for den ideelle fliserensning:

  1. Ved opmåling og beregning af flisearealer gælder følgende principper:
    – En kvadratmeter måles ved løbende meter.
    – En løbende meter beregnes minimum som en kvadratmeter uanset bredde.
    – Lodrette flader beregnes med en løbende meter pr. 33 cm i højde.
  2. Vi kan godt hjælpe med at rykke tunge genstande væk fra arbejdsområdet. Vi kan dog ikke drages til ansvar, hvis tingene skulle blive beskadigede under flytningen.
  3. Sørg for at beskytte dit skur mod vand, hvis det ikke er vandtæt. Vi kan ikke drages til erstatningsansvar, hvis der skulle ske vandskader på dit skur.
  4. Beskær græskanter, så vi kan rense hele området.
  5. Beskær planter, der hænger ud over, hvis du ønsker området renset helt indenunder.
  6. Der kan ligge lidt muddervand tilbage efter rensningen, hvis der er dårlig fald på belægningen. Det skal man som kunde selv sørge for at feje væk, inden vi kommer for at imprægnere fliserne.
  7. Informer gerne naboen om vores ankomst, da det kan støje.
  8. To dage efter imprægneringen, anbefaler vi, at du køber Dansand fra Jem & Fix (ca. 1 kg. pr. m2) og tilføjer det til området.
  9. Vi vil gerne gøres vores kunder opmærksomme på, at man må påregne, at der skal pudses vinduer efter endt behandling.
  10. Græsplænen kan få nogle varmemærker grundet den varme slange fra vores anlæg. Det går typisk væk efter 14 dage.
  11. Hvis dine fliser er overdækket (primært i skygge), kan de blive lidt mørke, da der er meget saltpeterssyre i fliserne. Dette holder på fugten, men aftager normaltvis indenfor 4 uger.
  12. Ved overdækkede fliser (flisearealer i skyggen) kan der godt komme nogle hvide pletter (det ligner salt), som opstår under rensningen. Det bør gå væk af sig selv, men man kan med fordel vande lidt på det, for at få det væk.

OBS. Hvis du skal have udført en algebehandling af dit tag, skal du i stedet læse forberedelsespunkterne ved at trykke på knappen “Algebehandling af tag”.

  1. Arbejdsområdet skal være klar på den aftalte ankomstdag. Stecks Fliserens forbeholder sig retten til at ankomme tidligere end det fastsatte tidspunkt i tilfælde af kundeaflysninger tidligere på ruten.
  2. Luk alle vinduer.
  3. Sørg for, at vi har adgang til åbent vand.
  4. Hvis du har husdyr, bedes du samle deres efterladenskaber op, så vi undgår at træde i det.
  5. Sørg for, at der ikke hænger vasketøj udenfor.
  6. Tag vandopsamleren og lad det regne mindst 3 gange, før du sætter den til igen.
  7. Hvis I har en fiskedam, så dæk den til.
  8. Overvej at dække ting til på loftet.
  9. Tøm tagrender, nedløb og afløb, før vi ankommer.
  10. Kør bilen ud af indkørslen, før vi ankommer, og sørg for, at vi kan parkere foran din indkørsel med bil og trailer.
  11. Informer gerne naboen om vores ankomst, da det kan støje.
  12. Ryk ting væk fra huset, så vores slange ikke sidder fast, og for at undgå at noget kommer på dine ejendele.
  13. Vi kan godt hjælpe med at rykke tunge genstande væk fra arbejdsområdet. Vi kan dog ikke drages til ansvar, hvis tingene skulle blive beskadigede under flytningen.
  14. Vi vil gerne gøres vores kunder opmærksomme på, at man må påregne, at der skal pudses vinduer efter endt behandling.
  15. Som udgangspunkt har vi en maksimal rækkevidde på 50 meter, fra hvor vores bil parkeres til selve arbejdsområdet, hvor arbejdet skal udføres. Hvis der er længere end 50 meter, skal vi vide det minimum 3 dage forinden.
  16. Hvis vi er nødsaget til at parkere ulovligt, for at kunne nå hen til arbejdsområdet med vores udstyr, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til parkeringsafgiften.
  17. Minimum 2 dage inden, at vi kommer for at male taget, skal vi have modtaget eventuelle reklamationer efter rensningen af taget, så vi kan nå at udbedre dette, inden vi skal male taget. Indsigelsen skal ske skriftligt og med vedhæftet billededokumentation.
  18. I tilfælde af at kunden selv udfører reparationer på taget mellem tagrensning og tagmaling, og dette resulterer i et tag, der ikke er tilstrækkeligt rent, kan det blive nødvendigt at foretage en ny tagrensning eller udbedring af de berørte områder. Hvis denne situation opstår, vil der blive opkrævet betaling for enten en komplet ny tagrensning eller en rensning af de specifikke områder, som ikke er klar til maling. Dette sikrer, at taget er i optimal stand før påføring af maling, hvilket er afgørende for et tilfredsstillende slutresultat.
  19. Dækbrædder på taget: Under rensningen kan der være risiko for, at malingen på dækbrædderne beskadiges eller fjernes. Som følge heraf kan det blive nødvendigt at genbehandle eller male dækbrædderne.
  1. Arbejdsområdet skal være klar på den aftalte ankomstdag. Stecks Fliserens forbeholder sig retten til at ankomme tidligere end det fastsatte tidspunkt i tilfælde af kundeaflysninger tidligere på ruten.
  2. Luk alle vinduer.
  3. Sørg for, at vi har adgang til åbent vand.
  4. Hvis du har husdyr, bedes du samle deres efterladenskaber op, så vi undgår at træde i det.
  5. Sørg for, at der ikke hænger vasketøj udenfor.
  6. Tag vandopsamleren og lad det regne mindst 3 gange, før du sætter den til igen.
  7. Hvis du har et fiskedam, dæk den til.
  8. Tøm tagrenderne, før vi ankommer.
  9. Kør bilen ud af indkørslen, før vi ankommer, og sørg for, at vi kan parkere foran din indkørsel med bil og trailer.
  10. Informer gerne naboen om vores ankomst, da det kan støje.
  11. Ryk ting væk fra huset, så vores slange ikke sidder fast, og for at undgå at noget kommer på dine ejendele.
  12. Vi kan godt hjælpe med at rykke tunge genstande væk fra arbejdsområdet. Vi kan dog ikke drages til ansvar, hvis tingene skulle blive beskadigede under flytningen.
  13. Vi skyller af, men erstatter ikke blomster, så dæk dem til, hvis du ønsker fuld beskyttelse.
  14. Vi vil gerne gøres vores kunder opmærksomme på, at man må påregne, at der skal pudses vinduer efter endt behandling.
  15. Som udgangspunkt har vi en maksimal rækkevidde på 50 meter, fra hvor vores bil parkeres til selve arbejdsområdet, hvor arbejdet skal udføres. Hvis der er længere end 50 meter, skal vi vide det minimum 3 dage forinden.
  16. Hvis vi er nødsaget til at parkere ulovligt, for at kunne nå hen til arbejdsområdet med vores udstyr, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til parkeringsafgiften.
  17. Som udgangspunkt kan vi kun algebehandle det, vi kan se, når vi står på jorden. Ved behov for stige i forbindelse med algebehandlingen pålægger vi et gebyr på 250 kr. Gebyret gør sig gældende ved projekter på op til 200 m². Projekter større end dette, vil have et højere gebyr. Kontakt os for mere information herom. Hvis vi er nødsaget til at arbejde fra din nabos grund, pålægges der også et gebyr på 250 kr.
  18. Vi anbefaler en tagrenderens 3 måneder efter algebehandling af taget.
  1. Arbejdsområdet skal være klar på den aftalte ankomstdag. Stecks Fliserens forbeholder sig retten til at ankomme tidligere end det fastsatte tidspunkt i tilfælde af kundeaflysninger tidligere på ruten.
  2. Sørg for, at vi kan få adgang til åbent vand.
  3. Sørg for, at vi kan komme til de områder, der skal behandles
  4. Kør bilen ud af indkørslen før vores ankomst, og sørg for, at der er plads til vores bil og trailer foran huset.
  5. Ryk alle ting, helst mindst 2 meter væk fra rensningsområdet, da processen kan svine.
  6. Vi kan godt hjælpe med at rykke tunge genstande væk fra arbejdsområdet. Vi kan dog ikke drages til ansvar, hvis tingene skulle blive beskadigede under flytningen.
  7. Fjern eventuelle blade, sten, sand eller jord, der ligger i vejen.
  8. Sørg for, at alle vinduer er lukkede.
  9. Beskær planter, der hænger ud over, hvis du ønsker området renset helt indenunder.
  10. Hvis du har husdyr, bedes du samle eventuelle efterladenskaber op efter dem, hvis vores slange skal over græsplænen.
  11. Informer gerne naboen om vores ankomst, da det kan støje.
  12. Vi vasker af med rent vand, men hvis har man blomster, man har meget kært, så dæk dem gerne af.
  13. Vi vil gerne gøres vores kunder opmærksomme på, at man må påregne, at der skal pudses vinduer efter endt behandling.
  14. Som udgangspunkt har vi en maksimal rækkevidde på 50 meter, fra hvor vores bil parkeres til selve arbejdsområdet, hvor arbejdet skal udføres. Hvis der er længere end 50 meter, skal vi vide det minimum 3 dage forinden.
  15. Hvis vi er nødsaget til at parkere ulovligt, for at kunne nå hen til arbejdsområdet med vores udstyr, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til parkeringsafgiften.
  1. Arbejdsområdet skal være klar på den aftalte ankomstdag. Stecks Fliserens forbeholder sig retten til at ankomme tidligere end det fastsatte tidspunkt i tilfælde af kundeaflysninger tidligere på ruten.
  2. Sørg for, at vi kan komme til de områder, der skal behandles.
  3. Kør bilen ud af indkørslen før vores ankomst, og sørg for, at der er plads til vores bil foran huset.
  4. Ryk alle ting, helst mindst 2 meter væk fra rensningsområdet, da processen kan svine.
  5. Vi kan godt hjælpe med at rykke tunge genstande væk fra arbejdsområdet. Vi kan dog ikke drages til ansvar, hvis tingene skulle blive beskadiget under flytningen.
  6. Fjern eventuelle blade, sten, sand eller jord, der ligger på fliserne.
  7. Der kan ligge lidt muddervand tilbage efter rensningen, hvis der er dårlig fald på belægningen. Det skal man som kunde selv sørge for at feje væk, inden vi kommer for at imprægnere fliserne.
  8. Hvis du har husdyr, bedes du samle eventuelle efterladenskaber op efter dem, hvis vores slange skal over græsplænen.
  9. Vi vil gerne gøres vores kunder opmærksomme på, at man i nogle tilfælde må påregne, hvis vinduet går ned til fliserne, at der skal pudses vinduer efter endt behandling.
  10. Man kan ligge sand på efter 2 dage og stille tingene tilbage der.
  11. Det gør ikke noget, at man går på fliserne. Vi råder dog til, at husdyr ikke betræder fliserne, før de er blevet tørre.
  12. Som udgangspunkt har vi en maksimal rækkevidde på 50 meter, fra hvor vores bil parkeres til selve arbejdsområdet, hvor arbejdet skal udføres. Hvis der er længere end 50 meter, skal vi vide det minimum 3 dage forinden.
  13. Hvis vi er nødsaget til at parkere ulovligt, for at kunne nå hen til arbejdsområdet med vores udstyr, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til parkeringsafgiften.
  14. Minimum 2 dage inden, at vi kommer for at imprægnere fliserne, skal vi have modtaget eventuelle reklamationer efter rensningen og algebehandlingen, så vi kan nå at udbedre dette, inden vi skal foretage imprægneringen. Indsigelsen skal ske skriftligt og med vedhæftet billededokumentation.
  1. Arbejdsområdet skal være klar på den aftalte ankomstdag. Stecks Fliserens forbeholder sig retten til at ankomme tidligere end det fastsatte tidspunkt i tilfælde af kundeaflysninger tidligere på ruten.
  2. Luk alle vinduer.
  3. Hvis du har husdyr, bedes du samle deres efterladenskaber op, så vi undgår at træde i det.
  4. Sørg for, at der ikke hænger vasketøj udenfor.
  5. Kør bilen ud af indkørslen før vores ankomst, og sørg for, at vi kan parkere foran din indkørsel med bil og trailer.
  6. Ryk ting væk fra huset, så vores slange ikke sidder fast, og for at undgå at noget kommer på dine ejendele.
  7. Vi kan godt hjælpe med at rykke tunge genstande væk fra arbejdsområdet. Vi kan dog ikke drages til ansvar, hvis tingene skulle blive beskadigede under flytningen.
  8. Vi vil gerne gøres vores kunder opmærksomme på, at man må påregne, at der skal pudses vinduer efter endt behandling.
  9. Som udgangspunkt har vi en maksimal rækkevidde på 50 meter, fra hvor vores bil parkeres til selve arbejdsområdet, hvor arbejdet skal udføres. Hvis der er længere end 50 meter, skal vi vide det minimum 3 dage forinden.
  10. Hvis vi er nødsaget til at parkere ulovligt, for at kunne nå hen til arbejdsområdet med vores udstyr, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til parkeringsafgiften.
  11. Minimum 2 dage inden, at vi kommer for at male taget, skal vi have modtaget eventuelle reklamationer efter rensningen af taget, så vi kan nå at udbedre dette, inden vi skal male taget. Indsigelsen skal ske skriftligt og med vedhæftet billededokumentation.
  12. Som udgangspunkt omfatter vores afdækning skorstene, tagvinduer, dækbrædder og solcelleanlæg. Ønskes yderligere elementer afdækket, kan dette medføre ekstra omkostninger. I sådanne tilfælde beder vi venligst om at blive informeret senest to arbejdsdage før planlagt ankomst.
  13. Som udgangspunkt anvender vi sort maling, hvorfor vi har dette på lager. Hvis man ønsker andre farver eller glans, er der derfor tale om en skaffevare, som vi vil opkræve betaling for i tilfælde af annullering af ordren hos os.
  14. I tilfælde af at kunden selv udfører reparationer på taget mellem tagrensning og tagmaling, og dette resulterer i et tag, der ikke er tilstrækkeligt rent, kan det blive nødvendigt at foretage en ny tagrensning eller udbedring af de berørte områder. Hvis denne situation opstår, vil der blive opkrævet betaling for enten en komplet ny tagrensning eller en rensning af de specifikke områder, som ikke er klar til maling. Dette sikrer, at taget er i optimal stand før påføring af maling, hvilket er afgørende for et tilfredsstillende slutresultat.
  15. Vores standardprocedure omfatter påføring af tre lag maling. For metaltage anvendes dog kun to lag, da grunder ikke er nødvendig i disse tilfælde. Ved kraftigt korroderede tage (ramt af rust) kan vi påføre en specialgrunder, der sikrer optimal vedhæftning og rustbeskyttelse. Som hovedregel anvendes grunder kun, hvis tagets tilstand vurderes at være kritisk.
  16. Forud for vores ankomst til tagmalingsarbejdet er det nødvendigt, at tagrenderne er fuldstændigt tømt for blade, skidt og andet snavs. Dette er en forudsætning for, at vi kan påbegynde malerarbejdet under optimale forhold.
  17. Dækbrædder på taget: Under rensningen kan der være risiko for, at malingen på dækbrædderne beskadiges eller fjernes. Som følge heraf kan det blive nødvendigt at genbehandle eller male dækbrædderne.

Sjælland

Lille Skensved
Ejbyvej 45
4623 Lille Skensved

Hillerød
Søndre Jernbanevej 32
3400 Hillerød

Allerød
Rørmosevej 2B
3450 Allerød

Nivå
Møllevej 11
2990 Nivå

Amager
Vermlandsgade 51
2300 København S.

Helsingør
Hovedvagtsstræde 2C
3000 Helsingør

Roskilde
Præstemarksvænge 10E
4000 Roskilde

Rønnede
Industrivej 2
4683 Rønnede

Ringsted
Jernbanevej 1
4100 Ringsted

Charlottenlund
Charlottenlund Stationsplads 2 
2920 Charlottenlund

Hellerup
Strandvejen 100
2900 Hellerup

Holbæk
K.P. Danøsvej 3
4300 Holbæk

Egedal
Tinghøjvej 5
3650 Ølstykke

Kongens Lyngby
Firskovvej 36, 1. sal
2800 Kgs Lyngby

Fyn

Odense
Svendborgvej 226 
5260 Odense S.

Jylland

Aarhus
Klamsagervej 32
8230 Åbyhøj

Aalborg
John F. Kennedys Plads 3
9000 Aalborg

Esbjerg
Torvet 21
6700 Esbjerg

Kolding
Olgas Allé 4
6000 Kolding

Aabenraa
H.P. Hanssensgade 42
6200 Aabenraa

Frederikshavn
Havnepladsen 5A
9900 Frederikshavn

Stecks Fliserens ApS

Telefon: +45 21 30 17 25
CVR: 45327795

Stecks Tagrens ApS

Telefon: +45 21 30 17 25
CVR: 45329976

Ofte brugte links

  • Tagtyper
    • Betontagsten
      • Rensning af betontagsten
      • Maling af betontagsten
    • Eternittag
      • Rensning af eternittag
      • Maling af eternittag
    • Asbesttag
      • Rensning af asbesttag
      • Maling af asbesttag
    • Ståltag
      • Rensning af ståltag
      • Maling af ståltag
      • Rensning af Decra tag
      • Maling af Decra tag
  • Serviceområder
    • Fliserens Sjælland
    • Algebehandling Sjælland
    • Tagrens Sjælland
  • Tømrer – Sjælland
  • Fliserens projekter
  • Tagrens & tagmaling projekter
  • Standardbetingelser
Facebook Instagram Email Phone

© 2025 Stecks Fliserens

Scroll to top
  • Fliserens
    • Priser for fliserens
    • Naborabat
    • Garanti
    • Prøverens
    • Opmåling
    • Abonnement
    • Flisepest behandling
    • Flisebelægninger
      • Betonfliser
      • Terrassefliser
      • Herregårdssten
      • Brosten
      • Natursten fliser
      • Granitfliser
      • Chaussesten
      • Sandstone fliser
      • Rådhusbelægning
      • Kopsten
      • Travertin fliser
  • Tagmaling
    • Priser
    • Naborabat
    • Farveudvalg
    • Garanti
    • Tagtyper
      • Maling af asbesttag
      • Maling af eternittage
      • Maling af betontagsten
      • Maling af ståltag
      • Maling af Decra tag
    • Tagrenovering
    • Tagrens
      • Rensning af asbesttag
      • Rensning af eternittag
      • Rensning af betontagsten
      • Rensning af ståltag
      • Rensning af Decra tag
  • Algebehandling
    • Fliser
    • Tag
      • Priser
      • Garanti
    • Naborabat
  • Tømrer
    • Udskiftning af tag
    • Ny træterrasse
    • Udskiftning af vinduer og døre
    • Udskiftning og opsætning af loft
    • Opsætning af vægge
  • Andre Services
    • Tagrenderens
    • Rensning af komposit terrasse
    • Rensning af træterrasse
    • Hedvandsrens
    • Hulmursisolering
    • Imprægnering af fliser
    • PROFESSIONEL FACADERENS
    • Haveservice
    • Træfældning
    • Graffiti rensning
  • Videnscenter
    • Tagtyper
      • Asbesttag
      • Eternittag
      • Betontagsten
      • Ståltag
  • Kontakt & Info
    • Ofte stillede spørgsmål
    • Forberedelse
    • Afdelinger
    • Om os
      • Vi Sponsorerer
      • Miljøvenlighed og sikkerhed
    • Tilfredshedsgaranti
    • 30 års garanti
    • Anvendte produkter
    • Opsigelse af serviceaftale
    • Videoer
✆ +45 21301725
Vi bruger cookies for at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Hvis du fortsætter med at bruge dette websted, vil vi antage, at du er indforstået med det.Ok